اجتماعیاخبار

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در زیارت گرگان ادامه دارد

 دادستان مرکز استان گلستان گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز امروز هم تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت گرگان ادامه یافت.

محمود اسپانلو اظهار کرد: تخریب این بناها از دیروز به مدت سه روز آغاز شده و قرار است در این مدت دستگاه‌های متولی با استقرار تجهیزات در زیارت گرگان، ۳۰ رأی قلع و قمع بناهای غیرمجاز که رأی آن در دادگاه قطعی شده بود اجرا شود.

دادستان گرگان افزود: در این مدت همچنین با حضور مدیران امور اراضی جهاد کشاورزی استان در زیارت گرگان همه بناهای نیمه ساز غیرمجاز در راستای قانون تبصره دو ماده ۱۰ حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی تخریب می‌شود.

اسپانلو با اشاره به بازدید چند ساعته پارسال هیئت عالی قضائی استان همراه با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از منطقه زیارت گرگان گفت: پس از این بازدید، پست بازرسی در ورودی ناهارخوران راه اندازی و کنترل و نظارت‌ها بر ساخت و ساز در زیارت بیشتر شد که نتیجه آن توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در دادستانی با همراهی دستگاه‌های اجرایی بر جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت به ویژه در بخش‌هایی که خطر رانش زمین جدی است، متمرکز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا