اخبارسیاسی

حضور پرشور و آگاهانه مردم ضامن اقتدار کشور است

 خطیب جمعه گرگان حضور پرشور و آگاهانه مردم را ضامن اقتدار کشور دانست و گفت: مردم با دقت و هوشیاری فرد اصلحی را انتخاب کنند که بتواند با روش اصولی مشکلات را حل و فصل کند.

به گزارش مردم گلستان،آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: مداحان و سخنرانان در مراسم سوگواری و عزاداری و دسته‌جات عزاداری به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) بپردازند و از اشعار غنی و فاخر بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه توکل و اعتماد امام حسین (ع) تنها بر خداوند متعال بود، گفت: امام حسین(ع) از زیادی لشکر دشمن نهراسید و تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ایستادگی کرده و همه چیز خود را در راه خدا تقدیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان شرکت پرشور در انتخابات را ضامن اقتدار کشور دانست و اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور داریم اما این مشکلات راه حل دارد، تصریح کرد: مردم باید با انتخاب آگاهانه فرد اصلح را انتخاب کنند که بتواند مشکلات و مسائل را ریشه‌یابی کرده و برای آن راه حل ارائه دهد.

نورمفیدی با اشاره قیام خونین مسجد گوهرشاد گفت: استعمار غرب برای دست یافتن به ثروت‌های شرق از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد، مذهب اسلام را به عنوان یک مکتب سازنده ضداستعمار می‌داند و در مطالعات خود به این نتیجه رسیده که آیین اسلام در برابر مطامع و منافع غرب سد محکمی ایجاد می‌کند، بنابراین برای دست یابی به اهداف شوم خود تلاش کرد با طرح قانون کشف حجاب مردم اعتقادات اسلامی مردم را سست کند.

وی با بیان اینکه اکنون کشور شرایط ویژه و سختی دارد که نباید آن را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات باید فردی توانمند روی کار بیاید چراکه با رفع مشکلات زیربنایی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد.

وی افزود: امروز مردم ما باید فردی را انتخاب کنند که ویژگی‌هایی چون توانمند، آگاه و شجاعت را داشته باشد تا بتواند اتفاق‌های مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

امام جمعه گرگان گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نگاه وسیعی به موضوعات داشته باشد و راه حل محکمی برای مشکلات موجود در کشور پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا