اخبار

حمایت همه جانبه از سازمان های مردم نهاد/ در برخورد با هیات های کم کار هیچ تعارفی ندارم

واحدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مردم گلستان، در مورد وضعیت هیات‌های ورزشی گفت: در بدو ورود نشست های تخصصی با هیات های ورزشی داشتم و به طور کامل از مشکلات، کمبودها، نیازها و پتانسیل های موجود شناخت پیدا کردم. ۳۸ هیات در کلاله فعالیت مستمر دارند و ریاست پنج هیات برعهده خانم‌هاست که در کل کشور یک رکورد محسوب می‌شود.
وی با اشاره به برخی شایعات در مورد انتصابات سفارشی گفت:
با هیچ هیاتی تعارف نداریم و اگر کم کاری شود مطمئناً برخورد می شود و صادقانه می گویم تاکنون دکتر آریان پور و مهندس ابراهیمی کوچکترین سفارشی برای انتصاب ریاست هیات های ورزشی نکرده‌اند. حتی نماینده محترم مجلس تذکر داده‌اند که هیچکدام از افراد منتسب به ایشان حق دخالت در امور مدیریتی را ندارند.
واحدی در ادامه در مورد استفاده از پتانسیل جوانان گفت: کارگروه مشورتی جوانان را تشکیل دادیم و دو نیروی باتجربه و شاخص را از گنبدکاووس به آن اضافه کردیم. برای مشورت با جوانان محدود به جلسات نیستیم و اتاق من به روی جوانان همیشه باز است .
ایشان در مورد وضعیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: با کمک گروه مشاوران در حال توسعه سمن ها خصوصاً در روستاها هستیم تا بتوانیم برخی از مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم و سعی خواهیم کرد با کمک نماینده مجلس، مدیر کل ورزش و فرماندار تعداد این سمن ها را هم از نظر کمیت و هم کیفیت افزایش دهیم و بنده و مسئول بانوان، با همه توان از توسعه ورزش بانوان و همچنین تأسیس سازمان های مردم نهاد حمایت می کنم.

رییس اداره ورزش کلاله ضمن ناکافی دانستن زیرساخت های ورزشی کلاله، اضافه کرد: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان ناکافی‌ست ولی با توجه به قوانین فقط سالن های نیمه تمام را باید تکمیل کنیم.
واحدی در ادامه اضافه کرد: اگر بخش خصوصی وارد ورزش شود می‌تواند کمک بزرگی به ورزش جوانان کند. حضور بخش خصوصی و غیردولتی در ورزش گنبدکاووس حدوداً پنجاه درصد و در کلاله زیر ده درصد می‌باشد که همه باید کمک کنیم بخش خصوصی به ورود به این حوزه ترغیب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا