اجتماعیاخبارویژه خبری

پل ورودی به کلاله افتتاح شد

پس از یک وقفه دو دهه ای؛

لاین دوم پل ورودی کلاله پس از یک وقفه دو دهه ای روز گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مردم گلستان، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم که با حضور استاندار و نماینده مردم منطقه و مسئولان شهرستانی برگزار شد گفت : پل میلاد کلاله از پروژه های نیمه تمامی بود که در دولت سیزدهم عملیات ساخت لاین دوم آن به طول ۸۴ و عرض ۱۲ متر با سه ستون اصلی و دو تکیه گاه عملیاتی و به افتتاح رسید.

وی در ادامه با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده افزود : این پل با هزینه ۶۵۰ میلیون ریال بعد از ۲۲ سال وقفه به بهره برداری رسید تا مشکلات ترافیکی شهر کلاله رفع گردد.

مصدقی اظهار داشت : پل کوسه ( میلاد ) بر روی رودخانه دوغ واقع شده که بر اثر سیل سال ۱۳۸۰ بطور کامل تخریب و از بین رفت که علی رغم اهمیت آن در اتصال کلاله به مرکز استان، در سال ۱۳۸۴ لاین اول آن افتتاح شد و لاین دوم آن معطل باقی ماند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات ساخت خط دوم این پل در دولت سیزدهم با هدف افزایش ایمنی تردد در دهه فجر سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار داد امروز پس از ۲ سال افتتاح شد.

ایشان در پایان اظهار داشت : کلاله ۴۱۳ کیلومتر راه شامل ۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۳۷۳ کیلومتر راه روستایی دارد که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۸۸ کیلومتر آن بهسازی و آسفالت شد و عملیات روکش، زیرسازی و آسفالت ۱۶ کیلومتر از راه‌های شهرستان هم در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا