اجتماعیاخبارویژه خبری

پل ورودی کلاله افتتاح شد، فرودگاه ماند برای وقتی دیگر

به گزارش مردم گلستان، زنگانه استاندار گلستان که برای افتتاح پل کوسه کلاله ملقب به میلاد به کلاله سفر کرده بود در مراسم افتتاح پل میلاد با گلایه از شرکت نفت گفت : از تعلل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی کشور در احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله گله‌مندیم

وی در ادامه بیان داشت: تعلل در اجرای پروژه احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله که در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان (۳۰ آذر ۱۴۰۲) و با حضور وزیر کشور آغاز شد، پذیرفتنی نیست.

علی محمد زنگانه در ادامه افزود : شرکت فرودگاه‌های کشور با واریز سهم خود در پروژه احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله، هم اکنون ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار موجود است و باید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تامین منابع تعیین شده نسبت به تسریع در شروع عملیات اجرایی این پروژه اقدام نماید.

ایشان با تقدیر از وزیر نفت برای احیای پتروشیمی گلستان گفت : احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله علاوه بر اینکه مصوبه سفر رئیس جمهور شهید بوده، نقش کلیدی در توسعه منطقه شرق گلستان دارد و نباید روی زمین بماند.

شایان ذکر است فرودگاه کلاله تاکنون بصورت مکرر بازگشایی شد که در آخرین مرتبه سال ۹۶ با انجام پرواز کلاله به تهران و بالعکس از طریق دو شرکت هواپیمایی آسمان و پویا ایر راه اندازی شد که بدلیل بروز مشکلات عدیده در استمرار پروازها و عدم حمایت متولیان در شرکت فرودگاه های استان و کشور تعطیل شد.

    

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا