اجتماعیاخبارویژه خبری

کلاله محروم از پروژه آّبرسانی سد نرماب

به گزارش مردم گلستان، سیدنجیب حسینی طی سخنانی در شهر فراغی شهرستان کلاله با اشاره به عدم قرار گرفتن کلاله در پژوه آبرسانی سد نرماب گفت : متاسفانه هیچ برنامه ای برای تامین آب بخش های پیشکمر و مرکزی شهرستان کلاله از سد نرماب پیش بینی نشده است.

وی در ادامه گفت : با بررسی های بعمل آمده مشخص شد بخش عظمی از آب شرب شهرستان های شرقی گلستان از جمله گنبدکاووس و بخش اینچه برون از سدنرماب مینودشت تامین می شود و متاسفانه در این برنامه جایی برای تامین آب شهرستان کلاله دیده نشده است.

وی افزود : اشکالی ندارد آب شهرهای هوتن و اینچه برون از نرماب تامین شود اما دلیلی ندارد که شهرستان کلاله در این پروژه دیده نشود. باید تمام برنامه های سد اصلاح شود تا بتوانیم از سد نرماب آب بخش های فراغی و مرکزی شهرستان کلاله را تامین کنیم.

نماینده شرق گلستان با تاکید بر پیگیری های صورت گرفته درسطح ملی برای رفع مشکلات آب شرب منطقه شرق استان گفت: منابعی در اختیارمدیران استان قرار خواهیم داد تا حداقل با تجهیز چاه خیرین بخشی از مشکلات آب شرب شهر فراغی را در کوتاه‌ترین زمان رفع نمایند.

مشخص نیست علی رغم تنش آبی جدی در کلاله چرا نماینده اسبق و مدیران مربوطه شهرستان کلاله را از زمره بهره برداران سد نرماب حذف کرده بودند.

شهرستانی که آب سایر شهرستان ها را تامین می کند اما برای مردم و اهالی خود آبی برای شرب آن هم در گرمای تابستان ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا